Kerstavond - Reisverslag uit South Auburn, Verenigde Staten van Jeannette Enschot - WaarBenJij.nu Kerstavond - Reisverslag uit South Auburn, Verenigde Staten van Jeannette Enschot - WaarBenJij.nu

Kerstavond

Door: jeannette

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

24 December 2013 | Verenigde Staten, South Auburn

Ja we zijn met de quad weggeweest. Een dikke 2 uren hebben we door de outback gereden onder begeleiding natuurlijk, en niet zo hard als Jan zou willen. Het was daarna te laat om door Kings Canyon te gaan lopen.
Dat hebben we vanochtend gedaan. Het was droog en ongeveer 24 graden. Je moest een goede conditie hiervoor hebben en goede schoenen. Nou dat klopt. Het eerste traject was 100 meter klimmen (en dit was niet met een trap of vlak). Zoals gewoonlijk ben ik onderweg wel een paar keer stil gaan staan om te fotograferen. ;-) We hebben over de bergrug gewandeld / geklommen enz. 2 ½ uur lang. Om 11.00 uur besloten we om toch richting Coober Pedy te rijden (750 km) en te kijken hoever we zouden komen. We zijn nu in Marla en moesten de klok 1 uur verder zetten. 17 werd 18 uur. We zijn nu in de staat South Australië. Terwijl ik dit typ zoeken de papegaaien een plekje op in de bomen ter overnachting. De kerstlampjes zijn aan in de camper en ik ga nu ook proberen om wat foto’s door te sturen met Jan zijn telefoon als Hotspot.

Wij wensen jullie allemaal fijne feestdagen vanuit het zonnige (27 graden nu nog) Australië.
Merry Christmas !!

Jan en Jeannette

• 24 December 2013 - 12:36

Anja:

Hele fijne kerst in jullie camper! Komt misschien nooit meer voor!
    Hier stormachtig en regenachtig en niet koud! Donkere dagen, dus de kerstlampjes doen hun best.
    Groetjes Anja

• 24 December 2013 - 15:56

Marleen Josten:

't Is een modern kerstverhaal: Jozef en Maria in hun camper, op weg naar een slaapplaats.
    Als je vannacht maar geen weeën krijgt Jeannette.... ;)
    Een hele bijzondere kerst toegewenst, geniet ervan. Ik ben heel benieuwd naar de foto's.
    groeten Marleen

• 24 December 2013 - 16:03

Joan En Rian:

fijne feestdagen en een goed nieuwjaar.
    het weer valt hier nog mee het vriest nog niet (11 graden en windkracht 9 en wat regen)dus tot heden een zachte start van de winter.

• 24 December 2013 - 19:02

Peter En Wil:

Hè, hè, kon ie eindelijk weer op de quad. Fijne Kerst en we wachten het volgende verslag weer af..

• 25 December 2013 - 12:44

Toon En Maria:

Fijne kerstdagen daar aan de andere kant van de wereld
    XX

• 27 December 2013 - 09:10

Jacqueline:

Hallo Jan en Jeannette, lijkt me heel vreemd kerstverlichting in een warm land. Geniet van de laatste dagen van dit jaar en een schitterende jaarwisseling toegewenst.