Melbourne - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Jeannette Enschot - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Jeannette Enschot - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Jeannete

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

05 Januari 2014 | Australië, Adelaide

Inmiddels beginnen we aan onze 2e nacht in Melbourne.
De afgelopen dagen hebben we de Great Ocean Road gereden van Warrnambool tot Geelong. Het was werkelijk een schitterende route met spectaculaire uitzichten. Kliffen, stranden enz.
Het was ons niet meer gelukt om na Portland nog een plaats te krijgen dus hadden we onze auto op een picknickplek weg gezet. Dan is het toch wel makkelijk dat je zelf alles bij hebt (wc)!
In Melbourne staat onze camping in een van de buitenwijken (industrie) van Melbourne. Een half uurtje met de stadsbus naar het centrum. Gisteren daar een beetje rond geslenterd en vandaag (23 graden) naar de Victoria markt gegaan. Dit is een enorme, goed opgezette, overdekte markt waar je je souvenirs, eten, huishoudelijke artikelen enz. kan kopen. En aangezien één van onze kinderen aangegeven heeft toch wel een souvenirtje te willen hebben, hebben we hier een paar uur rond gelopen. De rest van de middag, al die tassen mee gesjouwd, door de stad tot het in een keer begon te regenen. Morgen nog 1 dag in Melbourne waarna we dinsdag in noordelijke richting verder trekken. Tot nu toe is het overal 5 graden koeler geweest dan verwacht. We hopen noordelijker warmer weer aan te treffen.
Groeten Jan en Jeannette

• 05 Januari 2014 - 12:11

Johan En Corrie:

dag jan en jeanette
    ik zie dat jullie het er erg naar jullie zin hebben
    blijf genieten en tot ziens
    vandaag 11 graden dus nog lang geen vorstverlet
    groeten johan en corrie

• 05 Januari 2014 - 14:35

Anja:

Hoi,
    Wat een heerlijke temperatuur hebben jullie! 23 graden, van mij zou het zeker niet warmer hoeven te zijn. Wij zijn onze keuken en bijkeuken aan het leegmaken. De keuken ligt er al uit! Het is hier een zootje, bah. Merk je meteen dat wij geen kampeerders zijn. Dat behelpen allemaal.....
    Ons pap gaat ws volgende zaterdag naar huis komen met zorg. Daarna gaan we gericht naar inleunwoningen kijken en is het plan om daar naar toe te gaan verhuizen. We hebben samen daar goed over gepraat en hoewel het moeilijk is, toch een noodzakelijke beslissing samen genomen.
    Het koor gaat dinsdag weer van start. Jochen en Silvia hebben aangegeven om een bestuursfunctie te willen. Hopelijk volgt er nog iemand, dan zijn we rond.
    Nou, weer beetje bijgepraat!
    Veel groetjes, Anja

• 05 Januari 2014 - 21:11

Judith:

Hoi reizigers!

Vervelend hoor 10graden kouder...pfff!
    Hier begint morgen het "normale" leventje weer...gelukkig nog geen sneeuw hier!

Geniet van alles!

Groetjes Judith