Happy new year - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Jeannette Enschot - WaarBenJij.nu Happy new year - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Jeannette Enschot - WaarBenJij.nu

Happy new year

Door: jeannette

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

01 Januari 2014 | Australië, Adelaide

Allemaal een gelukkig nieuwjaar toegewenst.
Hebben we kerst niet bewust mee gemaakt, het vuurwerk hier in Victor Harbor heeft alles goed gemaakt.
De hele dag wensen mensen al ons “happy new year”. Vreemd , een dag te vroeg, dacht ik.
Jan wat hapjes klaar gemaakt en om 23.00 uur zijn we richting de haven gelopen waar het vuurwerk zou zijn.
Een band, een kermis en iedereen loopt er nuchter rond. Geen bier, wijn of champagne te bekennen!
Raar! En zittend op het strand bij een temperatuur van 29 graden krijgen we schitterend vuurwerk te zien. Niemand wenst elkaar gelukkig nieuwjaar zoals wij. Geen handjes, kusjes, niets. Na het vuurwerk gaat iedereen weer heen. De band ruimt op en het lijkt net of er niets gebeurt is. Vreemd.
Nu weten we wel dat je niet in het openbaar mag drinken, en een blikje bier kost al gauw € 6, 00, dus zelfs Jan doet het vanavond/nacht met 4 blikjes bier. Heel anders dan in Nederland.
Jullie vanavond/nacht en morgen een gezellig samen zijn.
Vele groeten uit Australië van Jan en Jeannette.
PS nieuwe foto toe gevoegd!

• 31 December 2013 - 16:18

Annemie:

Hoi Jan en Jeanette
    Van uit Chaam wensen wij Jullie nog een gelukkig nieuwjaar je hebt dit jaar een voorsprong in het nieuwe jaar
    geniet er maar van het ziet er allemaal goed uit

Groetjes Annemie en Rinus

• 31 December 2013 - 17:13

Hannie:

Jan en Jeannette,

Vanuit Gilze wil ik jullie een gelukkig nieuwjaar en een voorspoedig en gezond 2014 toewensen. Geniet nog lekker van de rest van jullie vakantie,

Groetjes Hannie

• 31 December 2013 - 17:14

Anja:

Hahahaha....das weer ns wat anders! Geen gekus, geen gedoe, geen zatte koppen..... geweldig!
    Hier de hele dag geklapt en geknald.. ook niks aan alleen maar schrikken als het hard gaat.
    Ik denk dat ik vanavond aan jullie denk als we het "mooiere" vuurwerk zien om 12.00 uur, in de regen met een jas aan en MET een glas wijn in de hand.
    Een heel gelukkig en fijn 2014 gewenst!
    xxx Anja

o ja, ons pap logeert vannacht een nachtje thuis om te proberen. Hulp ingeschakeld en bed gehuurd. Ben benieuwd of het lukt.

• 31 December 2013 - 17:30

Wil En Peet:

De beste wensen van uit prinsen beek !
    Hier veel goed koop bier !
    Veel heeeel veel zoenen !
    Nou ja geniet nog maar lekker voor jullie ten minsten geen kater en koorts lippen !!
    Tot horens !

• 31 December 2013 - 17:32

Joost En Greet:

Beste Jan en Jeanette,

Ook vanuit België alvast een goed en gezond 2014 toegewenst.

Groeten
    Joost en Greet

• 31 December 2013 - 18:23

Henk En Marion:

Hoi Jan en Jeannette,

Vanuit Bavel een heel gezond en gelukkig nieuwjaar. Hartstikke leuk om jullie reisverslagen te lezen!
    Een hele mooie en fijne reis verder.

Groetjes, Henk en Marion.

• 01 Januari 2014 - 09:54

en nog veel reisplezier.

groetjes Ad en Corrie

• 02 Januari 2014 - 14:31

Jan En Jacqueline:

Hallo Jan en Jeannette, een gelukkig en gezond 2014. Geniet nog van jullie vakantie. Wij zullen voor jullie acte de presence geven op de diverse nieuwjaarsrecepties. Groetjes en proost! Jan en Jacqueline.